niedziela, 8 listopada 2009

Nie jest źle

Skomentował mojego posta przemiły Anonim...
Nie jest źle...
No właśnie...
Ale nie znaczy to samo co JEST DOBRZE :-(.
Tak samo jak nie być nieszczęśliwym nie znaczy tyle co być szczęśliwym...
Nie jest źle...
ale chcę by było dobrze! Chcę być szczęśliwa!
Na dzień dzisiejszy jestem potwornie zmęczona...
Zmęczona życiem w takim tempie, którego nikt normalny by nie przetrwał...
Z uporem zaciskałam zęby i podnosiłam się wciąż na nowo, bo podświadomie wierzyłam w sukces... miałam wsparcie...
Momentami strasznie ciężko mi było...
Syn widywał mnie jedynie wieczorami... i na dodatek masakrycznie zmęczoną...
Nie... przepraszam.... widywał mnie też pół godziny rano, bo prosił bym go budziła o 6,00 tak by mógł ze mną pogadać zanim wyjdę do pracy...
Wszystko na nic...
Tyle pracy i wysiłku... by w sekundzie usłyszeć GAME OVER.
Pocieszające dla Was może być, że:
- jeśli komuś wiatrem w oczy,
- jeśli komuś zakręty na drodze
- jeśli komuś kopniaki od losu - wszystkie drogi prowadzą do Idy.
Nie mam szczęścia.
Równowaga w przyrodzie musi być.
Moje marzenia się nie spełniły - możecie więc marzyć spokojnie.

1 komentarz:

  1. Iduniu moja kochana, Ty nie trać tak szybko wiary w siebie,czy naprawdę to jest takie straszne.Przecież nadal jesteś wielka ,mądra ,zaradna jak nikt.I ludzie ją naprawdę trzeba podziwiać za to zacięcie na życie .

    OdpowiedzUsuń