środa, 10 lutego 2010

Tonący brzytwy się chwyta

Najwyższy czas wybrać się na zakupy.
.

6 komentarzy:

  1. Kupienie odlotowych butów, zawsze na mnie dobrze działa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy potrafią zdziałać cuda;)

    A co do mądrych haseł z lodówkowych magnesów to mój ulubiony brzmi: Lubię poranki... szkoda tylko, że są tak wcześnie;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te twoje magnesy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątpie, że buty odmienią moje życie, zwałszcza po dzisiejszym poranku !! Iwi podziela moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja pamiętam, że "Tonący brzydko się chwyta"))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nivejko - daje powera;

    Euterpe, Gosiu, uwielbiam te magnesiki i już.

    Gucio, damy radę. Kurde, no musimy przecież!

    Czarny(w)Pieprzu... brzydko mówisz? Zwrócę uwagę następnym razem:-)

    OdpowiedzUsuń